Próbna

Jeśli rozmiar, kolor lub fason produktu okażą się nietrafione, w Bikinarium.pl możesz wymienić lub zwrócić produkt w ciągu aż 30 dni od otrzymania przesyłki. Poniższe informacje znajdują się również na odwrocie formularza dołączonego do przesyłki z zamówieniem.

 

WYMIANA PRODUKTU

Wymiana

ZWRÓĆ PRODUKT I ZŁÓŻ NOWE ZAMÓWIENIE

Zwróć produkt (informacje dotyczące zwrotu produktu znajdziesz poniżej) i złóż zamówienie, aby zarezerwować nowy produkt. Polecamy wybór bezpłatnej przesyłki Pocztą Polską (przedpłata). Jako formę płatności wybierz: "Wymiana produktu".

          • Nowe zamówienie wyślemy w ciągu 24-48 godzin od otrzymania przesyłki ze zwrotem.
          • Wymiana produktu może potrwać łącznie od 4 do 10 dni roboczych (czas dostarczenia przesyłki do punktu obsługi zwrotu + obsługa zwrotu + czas dostarczenia przesyłki z nowym produktem).
          • W automatycznym powiadomieniu o wpłynięciu zamówienia będzie widniała kwota do zapłaty. Zignoruj tę informację - do czasu otrzymania przesyłki od Ciebie zamówienie będzie widniało jako nieuregulowane.

          • Jeśli konieczna jest PILNA DOSTAWA zalecamy złożenie nowego zamówienia i opłacenie go (przedpłata na konto lub płatność przy odbiorze). Produkt z poprzedniego zamówienia odeślij jako zwrot (informacje dotyczące zwrotu znajdziesz poniżej). Dzięki temu będziemy mogli natychmiast zrealizować zamówienie, nie czekając na Twoją paczkę. Po otrzymaniu zwrotu środki zwrócimy na podany numer konta.

 


 

ZWROT PRODUKTU

Zapakuj produkt

1. ZAPAKUJ PRODUKT I DOŁĄCZ FORMULARZ ZWROTU

Zapakuj produkt w sztywny KARTONIK, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu i dołącz wypełniony formularz zwrotu.

          • Formularz znajdziesz w przesyłce z Twoim zamówieniem. Możesz go również pobrać tutaj.
          • Nie trzeba dołączać dowodu zakupu (faktura VAT jest cały czas dostępna w systemie).
          • Produkty z naszej oferty ze względu na ich specyfikę (poza spódniczkami, tunikami i chustami pareo) zalecamy odsyłać w sztywnym opakowaniu. Kostiumy odesłane w kopercie lub kopercie bąbelkowej mogą mieć zniszczone miseczki lub pogięte fiszbiny, co wpływa na obniżenie wartości zwracanego produktu. Z tego względu wszystkie kostiumy wysyłamy w kartonowych pudełkach, które gwarantują, że produkt dotrze bezpiecznie do celu.

          • Jeśli masz zarejestrowane konto w Bikinarium.pl, możesz w wygodny sposób wprowadzić zwrot, logując się na stronie sklepu (zamiast ręcznego wypełniania formularza).

Odeślij produkt

2. ODEŚLIJ PRODUKT

Produkt odsyłasz na własny koszt. Polecamy wybór przesyłki rejestrowanej (np. paczka pocztowa), do której otrzymasz potwierdzenie nadania.

          • Adres punktu obsługi zwrotów: Hurtownia Bielizny, ul. Wyszyńskiego 23, 62-200 Gniezno

Potwierdź fakturę korygującą

3. POTWIERDŹ FAKTURĘ KORYGUJĄCĄ

Zgodnie z Regulaminem do każdego zamówienia jest wystawiona faktura. Zwrot skutkuje wystawieniem faktury korygującej, którą prześlemy e-mailem po otrzymaniu zwrotu.

          • W celu zakończenia procedury zwrotu prosimy o potwierdzenie odbioru faktury korygującej (wystarczy krótko odpowiedzieć na otrzymaną wiadomość e-mail).

Zwrot środków

4. ZWROT ŚRODKÓW

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. zwrot świadczeń powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.

          • O wypłacie środków poinformujemy e-mailem.

 


 

Dokładne informacje dotyczące zwrotów i wymiany znajdziesz również na stronie Odstąpienie od umowy i w naszym Regulaminie (punkt VII).

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel