Zwroty i wymiany

ZWROTY I WYMIANY

 

 

Przypominamy o dodatkowych przywilejach, które dotyczą wszystkich Klientów Bikinarium.pl w przypadku wymiany lub zwrotu:

 

   Pamiętaj, że poza standardowym prawem do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru dodatkowo Bikinarium.pl udostępnia możliwość wymiany lub zwrotu zakupionych produktów w ciągu aż 30 dni od ich dostarczenia!   

 

  

Jeśli rozmiar, kolor lub fason produktu okażą się nietrafione, pamiętaj, że w Bikinarium.pl masz 30 dni na wymianę produktu. 

  
   

 

Możliwość zwrotu produktu w ciągu 30 dni jest dodatkowym przywilejem dla Klientów sklepu Bikinarium.pl i nie narusza ani nie ogranicza w żaden sposób praw konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);

       

Wymieniony produkt za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy do Ciebie bez kosztów przesyłki (tak samo jak wszystkie opłacone z góry zamówienia wysyłane Pocztą Polską).

 

 

 

 

 

ZWROTY I WYMIANY W 4 ŁATWYCH KROKACH

 

W związku z tym, że zależy nam przede wszystkim na Twoim zadowoleniu nie chcemy w żaden sposób utrudniać Tobie możliwości wymiany lub zwrotu produktu. Poniżej przedstawiamy w przystępnej formie przykładowy przebieg wymiany i zwrotu w czterech prostych krokach.

 

Dokładne informacje dotyczące zwrotów i wymiany znajdziesz również na stronie Odstąpienie od umowy i w naszym Regulaminie (punkt VII).

 

WYMIANA

      

 

 
  

 

Krok 1.

 

 

 

 

Złóż zamówienie 

 

Złóż nowe zamówienie, wybierając produkt w pożądanym rozmiarze/kolorze. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz opcję wysyłki Poczta Polska (przedpłata) produkt wyślemy na nasz koszt. Jako formę płatności wybierz "Wymiana produktu" (2. pozycja na liście wyboru metody płatności). 

 

Jeśli chcesz wymienić produkt na ten sam model (potrzebujesz inny rozmiar lub kolor) a jego cena wzrosła, to wymiana będzie realizowana oczywiście bez dopłaty bez względu na różnicę w cenie.

 

W automatycznym powiadomieniu o wpłynięciu zamówienia będzie widniała kwota do zapłaty. Nie przejmuj się tą informacją - po prostu do czasu otrzymania przesyłki od Ciebie zamówienie będzie widniało jako nieuregulowane.

 

  
 

 

Krok 2.

 

 

 

Spakuj produkt

 

Spakuj odsyłany produkt w sztywne opakowanie tak, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu.

Pamiętaj, że koperta lub koperta bąbelkowa nie stanowi wystarczającego zabezpieczenia przed uszkodzeniem tego typu produktu w transporcie (dlatego też wszystkie kostiumy wysyłamy w kartonikach).

Produkty odesłane w kopercie lub kopercie bąbelkowej mogą mieć zniszczone miseczki, pogięte fiszbiny czy też połamane elementy ozdobne, co wpływa na obniżenie wartości produktu. Polecamy zatem spakowanie w kartonik (np. ten w którym wysłaliśmy produkt), który zagwarantuje, że produkt dotrze do nas bezpiecznie.

 

W związku z tym, że potwierdzenie zakupu - faktura VAT jest generowana w formie elektronicznej nie musisz dołączać dowodu zakupu do przesyłki. Wystarczy, że prześlesz odstąpienie od umowy. 

Wzór takiego dokumentu można znaleźć m.in. na stronach poświęconych prawom konsumenta. Możesz wydrukować poniższy przykład z wypełnionymi już danymi naszej firmy, zakreślając opcję wymiana, napisać oświadczenie odręcznie (własnymi słowami) lub przesłać je mailem (sklep@bikinarium.pl). Możesz również w wygodny sposób automatycznie wygenerować zwrot logując się na stronie naszego sklepu (opcja dostępna dla zarejestrowanych Klientów).

(Kliknij tutaj, aby pobrać przykładowe oświadczenie odstąpienia od umowy)

 

 
 

 

Krok 3.

 

 

 

Odeślij produkt

 

Produkt odsyłasz na własny koszt. Polecamy wybór przesyłki rejestrowanej (np. paczka pocztowa), gdyż wtedy masz potwierdzenie jej nadania.

 

Oto adres do wysyłki:

Hurtownia Bielizny
ul. Wyszyńskiego 23
62-200 Gniezno

 

 
 

 

Krok 4.

 

 

 

Potwierdź fakturę korygującą i oczekuj przesyłkę

 

Gdy tylko otrzymamy Twoją przesyłkę niezwłocznie przygotujemy paczkę z wymienianym produktem i w ciągu 24 godzin wyślemy go do Ciebie. Do zamówienia była wystawiona faktura, zatem otrzymasz mailem prośbę o potwierdzenie faktury korygującej (wystarczy odpowiedzieć na otrzymaną wiadomość).

Ewentualne nadpłaty (jeśli wymieniano produkty droższe na tańsze) zostaną zwrócone nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.

 

 

 

 

ZWROT

      

 

 
  

 

Krok 1.

 

 

 

 

Wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy

 

Nie narzucamy konkretnej formy oświadczenia. Wzór takiego dokumentu można znaleźć m.in. na stronach poświęconych prawom konsumenta. Możesz wydrukować poniższy przykład z wypełnionymi już danymi naszej firmy, zakreślając opcję zwrot, napisać oświadczenie odręcznie (własnymi słowami) lub przesłać je mailem (sklep@bikinarium.pl). Możesz również w wygodny sposób automatycznie wygenerować zwrot logując się na stronie naszego sklepu (opcja dostępna dla zarejestrowanych Klientów).

(Kliknij tutaj, aby pobrać przykładowe oświadczenie odstąpienia od umowy)

 

 

  
 

 

Krok 2.

 

 

 

Spakuj produkt 

 

Spakuj odsyłany produkt w sztywne opakowanie tak, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. 

Pamiętaj, że koperta lub koperta bąbelkowa nie stanowi wystarczającego zabezpieczenia przed uszkodzeniem tego typu produktu w transporcie (dlatego też wszystkie kostiumy wysyłamy w kartonikach).

Produkty odesłane w kopercie lub kopercie bąbelkowej mogą mieć zniszczone miseczki, pogięte fiszbiny czy też połamane elementy ozdobne, co wpływa na obniżenie wartości produktu. Polecamy spakowanie w kartonik (np. ten w którym wysłaliśmy produkt), który zagwarantuje, że produkt dotrze do nas bezpiecznie.

W związku z tym, że potwierdzenie zakupu - faktura VAT jest generowana w formie elektronicznej nie musisz dołączać dowodu zakupu do przesyłki. Wystarczy, że załączysz odstąpienie od umowy opisane w punkcie 1.

 

 

 
 

 

Krok 3.

 

 

 

Odeślij produkt

 

Produkt odsyłasz na własny koszt. Polecamy wybór przesyłki rejestrowanej (np. paczka pocztowa), gdyż wtedy masz potwierdzenie jej nadania.

 

Oto adres do wysyłki:

Hurtownia Bielizny
ul. Wyszyńskiego 23
62-200 Gniezno

 

 

 
 

 

Krok 4.

 

 

 

Potwierdź fakturę korygującą

 

Do zamówienia była wystawiona faktura, zatem po rozpatrzeniu zwrotu otrzymasz mailem prośbę o potwierdzenie faktury korygującej (wystarczy odpowiedzieć na otrzymaną wiadomość). 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. zwrot świadczeń powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.

 

 
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel