Odstąpienie od umowy - Zwroty i Wymiany
30 dni na zwrot lub wymianę
Jeśli rozmiar, kolor lub fason produktu okażą się nietrafione, w Bikinarium.pl możesz wymienić lub zwrócić produkt w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Poniższe informacje znajdują się również na odwrocie formularza zwrotu dołączonego do przesyłki z zamówieniem:
ZWROT POPRZEZ SERWIS INPOST SZYBKIE ZWROTY
Jak zwrócić produkty za pośrednictwem serwisu InPost Szybkie Zwroty za 9,83 zł?
Wygeneruj zwrot
Wygeneruj zwrot przechodząc na stronę: bikinarium.pl/dodajzwrot (wystarczy podać numer zamówienia oraz adres mailowy lub telefon).
Podczas dodawania zwrotu wybierasz zwracane produkty oraz formę zwrotu.
Zapakuj starannie produkt, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu i dołącz formularz
Wybrane produkty z naszej oferty ze względu na ich specyfikę i elementy usztywniane prosimy odsyłać w kartoniku (np. w tym, w którym wysłaliśmy produkt). Produkty odesłane w elastycznym opakowaniu są zgniatane w transporcie, co powoduje zniszczenie produktu i obniżenie jego wartości.
Nadaj przesyłkę
Umieść na paczce 10-cyfrowy kod zwrotu wygenerowany w kroku 1. Udaj się do dowolnego Paczkomat® InPost w Polsce i wybierz „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu lub kod nadania”.
Ostatni krok to wybór odpowiedniego rozmiaru paczki, po którym otworzy się skrytka w której możesz umieścić paczkę (nie zapomnij zamknąć drzwiczek).
Poczekaj na zwrot środków
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany podczas generowania zwrotu.
SAMODZIELNY ZWROT
Jak zwrócić produkt we własnym zakresie?
Wypełnij formularz zwrotu/wymiany
Formularz znajdziesz w przesyłce z Twoim zamówieniem. Przykładowy formularz możesz również pobrać tutaj.
Nie musisz dołączać dowodu zakupu (faktura VAT jest cały czas dostępna w systemie).
Zapakuj starannie produkt, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu i dołącz formularz.
Wybrane produkty z naszej oferty ze względu na ich specyfikę i elementy usztywniane prosimy odsyłać w kartoniku (np. w tym, w którym wysłaliśmy produkt). Produkty odesłane w elastycznym opakowaniu są zgniatane w transporcie, co powoduje zniszczenie produktu i obniżenie jego wartości.
Nadaj przesyłkę
Produkt odsyłasz na własny koszt. Polecamy wybór takiej przesyłki, do której otrzymasz potwierdzenie nadania (np. paczka pocztowa, przesyłka kurierska itp.)
Adres punktu obsługi zwrotów:
Hurtownia Bielizny
ul. Wyszyńskiego 23
62-200 Gniezno
Poczekaj na zwrot środków
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.
WYMIANA PRODUKTU
Jak wymienić produkt?
Wypełnij formularz zwrotu/wymiany i odeślij produkt do wymiany
Informacje dotyczące zwrotu znajdziesz powyżej. Możesz skorzystać z serwisu Wygodne Zwroty lub odesłać produkt samodzielnie.
Złóż zamówienie, aby zarezerwować nowy produkt i jako formę płatności wybierz: "Wymiana produktu".
W automatycznym powiadomieniu o wpłynięciu zamówienia będzie widniała kwota do zapłaty. Zignoruj tę informację - do czasu otrzymania przesyłki z produktem od Ciebie zamówienie będzie widniało jako nieuregulowane.
Nowe zamówienie wyślemy w ciągu 24-48 godzin od otrzymania przesyłki ze zwrotem.
Pamiętaj, że wymiana produktu może potrwać łącznie kilka dni roboczych i czas ten jest zależny od tego jak szybko otrzymamy przesyłkę ze zwrotem (czas realizacji wymiany = czas dostarczenia przesyłki do punktu obsługi zwrotu + obsługa zwrotu + czas dostarczenia przesyłki z nowym produktem).
Potrzebna jest pilna wymiana?
W takiej sytuacji zalecamy złożenie nowego zamówienia i opłacenie go (przedpłata na konto lub płatność przy odbiorze). Produkt z poprzedniego zamówienia odeślij jako zwrot. Dzięki temu będziemy mogli natychmiast zrealizować zamówienie, nie czekając na Twoją paczkę, a po jej otrzymaniu zwrócimy środki na podany numer konta.
Informacje dotyczące wymiany i zwrotu znajdziesz również w naszym Regulaminie (punkt 8. i 9.)